Bellen via het internet voor alle bedrijven
Wij leveren vaste telefonie via het internet, dus een telefooncentrale op locatie is niet meer nodig. Je hebt alles zelf in de hand én krijgt persoonlijke support.
Ben je op zoek naar Mobiele Telefonie? Je kunt onze mobiele oplossingen hier vinden
Deze manier van telefoneren heeft een aantal grote voordelen, zoals flexibiliteit en kostenbesparing.
Zo heeft u, als u nu nog via een traditionele lijn belt, vaak al binnen enkele maanden uw investering terugverdiend, waarna het echte besparen pas goed begint.
Met een nummer en een VoIP-account kunt u bellen en gebeld worden. Daarbij kunt u zonder extra kosten gebruikmaken van belgroepen, fallbackschakelingen, gespreksvalidatie en voicemail die naar uw e-mail wordt gestuurd.
U kunt uw eigen telefoonnummer(s) meenemen (porteren), of een nieuw nummer uitkiezen.
In het tweede geval kunt u kiezen voor een regionaal nummer (0514, 010, 020, 050, etc.) of een landelijk nummer (085- of 088-blok).
Wilt u alleen even proberen of het wat voor uw bedrijf is? Geen probleem. Al onze telefonie diensten zijn per maand opzegbaar.
Hoe werkt ons platform
Wij hebben een korte animatie gemaakt welke de mogelijkheden van ons telefonie platform laat zien.
App
Met de Vialer app kun je met je smartphone bellen en gebeld worden met je zakelijke telefoonnummer en jouw telefoonomgeving configureren.
De app is met Android en iOS toestellen te gebruiken en kan gratis worden gedownload. Voor Android toestellen in de Play Store en voor iOS toestellen in de App Store.
Voor meer informatie zie de Vialer app website
Webphone
De ITFM Webphone is een softphone waarmee je kan bellen via je browser. Je hebt geen vast toestel meer nodig, alleen een laptop of computer is voldoende om te kunnen bellen en bereikbaar te zijn.
Veer meer informatie zie: Webphone
Wat heeft u nodig?
Als u wilt bellen via VoIP is een goede internetverbinding een vereiste. Let hierbij vooral op de instellingen van de router, zodat deze het telefonieverkeer goed doorlaat, en zorg ervoor dat er voldoende uploadsnelheid is. Als u twijfelt over uw netwerksituatie, kijk dan op onze netwerk pagina.
Voor het voeren van een telefoongesprek is ongeveer 100 Kb/s download- en uploadsnelheid nodig. Beschikt u hier niet over, dan helpen wij u graag uw snelheid te verhogen. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.
Flexibel schakelen
Elke klant van ITFM kan Flexibel schakelen. Dit houdt in dat u op elk moment van de dag in uw eigen online beheeromgeving kunt aangeven wat er met een telefoontje moet gebeuren op het moment dat er gebeld wordt naar uw vaste telefoonnummer. Zo kan een oproep worden doorgeschakeld naar één of meerdere vaste of mobiele telefoons.
VoIP-accounts
VoIP-accounts zorgen voor de registratie van IP-telefoons. Elk toestel heeft een eigen VoIP-account nodig. Een VoIP-account heeft twee lijnen, zodat het mogelijk is om tijdens een telefoongesprek een tweede inkomende oproep te beantwoorden en in de wacht te zetten of een oproep door te schakelen.
Online beheermogelijkheden
Al onze klanten krijgen inloggegevens voor onze online beheeromgeving.
Hier kunt u uw belplan inrichten, uw administratieve gegevens wijzigen en uitgebreide gespreksstatistieken bekijken. Daarnaast is het mogelijk om hier uw diensten uit te breiden met extra nummers, VoIP-accounts en modules.
Met een telefoonnummer en een VoIP-account/ Flexibel schakelen-account heeft u een goede telefonieoplossing. Deze kunt u uitbreiden met verschillende pakketten of losse modules, waardoor u een nog professionelere telefonieoplossing krijgt.
Meldingen
Met deze module kunt u onbeperkt meldingen, zoals welkomstmeldingen, gepersonaliseerde voicemails en open/gesloten meldingen gebruiken.
Zie ook: Meldingen
Openingstijden
Met deze module kunt u uw eigen belplan op basis van tijd instellen. Zo kunt u er bijvoorbeeld voor zorgen dat op werkdagen tussen 9.00 en 17.30 uur uw telefoontoestellen op kantoor overgaan en dat na 17.30 uur en in het weekend de oproep direct naar de voicemail gaat, of naar een mobiele telefoon.
Wij adviseren deze module te gebruiken in combinatie met de module meldingen.
Zie ook: Openingstijden
Keuzemenu
Met deze module kunt u een keuzemenu instellen. Aan de keuzes kunnen zowel interne als externe eindbestemmingen worden gekoppeld. De module meldingen is hierbij inbegrepen.
Zie ook: Keuzemenu
Wachtrij
Deze module kunt u inzetten wanneer u verwacht dat uw medewerkers regelmatig allemaal tegelijk in gesprek zijn. Deze functie zorgt ervoor dat bellers een melding te horen krijgen dat alle medewerkers in gesprek zijn, laat weten hoeveel wachtenden er nog voor de beller zijn en verbindt direct door wanneer de eerste medewerker beschikbaar is.
Zie ook: Wachtrij
Telefonisch vergaderen
Met deze functie kunt u telefonisch vergaderen met meerdere mensen tegelijk.
Vergaderpartners bellen in op een speciaal daarvoor aangemaakt telefoonnummer, toetsen een pincode in en krijgen daarmee toegang tot de ‘vergaderzaal’.
Zie ook: Conference
VoIP basis
U heeft al VoIP telefonie vanaf € 7,- excl. btw (1-3 gebruikers) per maand inclusief:
- Telefoonnummer
- VoIP Account voor één toestel
- Online beheer omgeving
- Webphone / Mobiele App
Bij 4 – 19 gebruikers gemiddeld € 5,50 per gebruiker per maand.
Bij 20 – 50 gebruikers gemiddeld €3,- per gebruiker per maand.
U heeft al een VoIP trunk vanaf € 6,- per maand inclusief:
- Telefoonnummer
- 2 (trunked) lijnen
- Online beheeromgeving
ITFM VoIP Compleet
Eén vast bedrag per aansluiting per maand incl. de meest gebruikte modules €18,- per gebruiker per maand. Zie hier voor meer informatie
Voor een volledig prijsoverzicht of een offerte, neem contact met ons op.
Toestellen
Kijk op onze VoIP telefoons pagina voor meer informatie over de meest gebruikte toestellen.
Overstappen?
Vul direct het porteringsformulier in en e-mail deze met de gevraagde gegevens naar het e-mailadres wat op het porteringsformulier staat. Verzoek tot overname telefoonnummer (ITFM) – 2021 in pdf
U kunt het formulier nu ook online invullen: Verzoek tot overname telefoonnummer
Nieuwe aansluiting?
Binnen één werkdag online! Neem direct contact op via itfm.nl/contact of bel 0514-700234 dan belt u wellicht vandaag nog via onze telefonie dienst.
Wilt u alleen even proberen of het wat voor uw bedrijf is? Geen probleem. Al onze telefonie diensten zijn per maand opzegbaar.
Brochure
Wilt u alles nog eens rustig nalezen of afdrukken vraag dan onze VoIP Telefonie brochure aan via onderstaande formulier:
U ontvangt de brochure direct per e-mail.
Heeft u nog andere vragen?